Privacy Policy

TERMENI ȘI CONDIȚII 

I. Definitii

Utilizator – orice persoana care viziteaza site-ul.


Client – persoana fizica / persoana juridica ce efectueaza o Comanda.


Produse si Servicii – orice produs sau serviciu mentionat in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Clientului.


Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Client prin care Clientul isi exprima intentia de a achizitiona anumite Produse si Servicii si sa faca plata acestora.


Vanzator – S.C. ANTOANELLE DESIGN S.R.L. cu sediul in Oradea, str. Aviatorilor nr.7, Bihor, inmatriculata la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bihor sub nr. J05/1693/2013 avand cod fiscal RO32372274.


Contract – o comanda confirmata de catre Vanzator, prin care Vanzatorul este de acord sa vanda si sa livreze produsele si serviciile iar Clientul este de acord sa achizitioneze, sa primeasca si sa faca plata acestor produse si servicii.


Curier – orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat.

II. Comanda

Clientul se obliga sa comunice in scris Comanda, care va contine modelul, tipul, descrierea amanuntita a bunului, sa transmita in mod corect si complet marimile/dimensiunile, numar de bucati, culoare, material, si totodata sa participe la probele programate de catre Vanzator la solicitatea acestuia. Raspunderea pentru informatiile furnizate apartine in mod exclusiv clientului. Prin finalizarea Comenzii, Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar ar putea suporta consecintele acestor erori.


Prin finalizarea Comenzii, Clientul se declara de acord ca un reprezentant S.C. Antoanelle Design S.R.L. sa il contacteze prin orice mijloc disponibil convenit de catre Parti (e-mail/telefon) pentru confirmarea personala a Comenzii. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

  • – neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
  • – invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de S.C. Antoanelle Design S.R.L., in cazul platii online;
  • – datele furnizate de catre Client, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
  • – activitatea Clientului poate produce daune site-ului vanzatorului /partenerilor;
  • – livrari consecutiv esuate;
  • – alte motive obiective: in cazul in care Clientul nu garanteaza ca modul de plata este valid si ca nu este obtinut printr-o metoda frauduloasa sau exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata.

Pentru motive justificate S.C. Antoanelle Design S.R.L. isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel S.C. Antoanelle Design S.R.L.. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul se poate solicita date si informatii cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

III. Modalitati de plata si facturare

Modalitatile de plata, preturile si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Client o factura pentru Produsele si Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Clientului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

In toate cazurile, Clientul se obliga sa ia in primire si sa plateasca pretul agreeat si cuprins in facturi in conditiile prezentului contract, aferente produselor comandate. Clientul va achita integral marfa comandată și nepreluată, fără un motiv temeinic.

IV. A Politica de retur. Conditii de returnare

In conformitate cu Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Clientul are urmaroarele drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta:

Clientul are dreptul ca, inainte de expirarea perioadei de retragere, sa se retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client.

Clientul se obliga sa notifice S.C. Antoanelle Design S.R.L intentia sa de a returna produsele achizitionate, in termen de maxim 14 de zile, calculate potrivit dispozitiilor art.9 din O.U.G.34/2016. In caz contrar, S.C. Antoanelle Design S.R.L poate refuza coletul. 

Informatiile necesare care trebuie furnizate Vanzatorului pentru trimiterea curierului sunt urmatoarele:

  • -data expedierii coletului;
  • -numarul Comenzii;
  • -suma de returnat;
  • -adresa de unde curierul urmeaza sa preia coletul de retur;
  • -modalitatea de plata dorita (datele contului bancar).

La primirea informatiilor referitoare la intentia de retur a clientului, Vanzatorul efectueaza o solicitare la curier si trimite curierul la adresa indicata in comunicarea clientului pentru a ridica coletul de returnat. Costurile de transport ale coletului/elor returnate nu intra in responsabilitatea S.C. Antoanelle Design S.R.L.

In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu Vanzatorul). 

In conformitate cu legea in vigoare, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjerie intima, costume de baie, ciorapi si produse cosmetice desigilate, produse alimentare. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set. 

In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata.

B. Bunuri/servicii pentru care nu se asigura dreptul de retragere

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

  • – Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
  • – Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • – bunuri asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate;
  • – bunuri care au urme de uzura sau folosire excesiva;
  • – bunuri care sunt zgariate, rupte, decolorate, deteriorate, mirdare;
  • – bunuri care  nu au toate accesoriile primite in pachet;
  • – produsul care a facut parte dintr-o comanda speciala, comanda speciala este aceea care nu face parte din stocul uzual al Vanzatorului,;

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

VI. Transferul proprietatii bunurilor

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Clientului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

VII. Confidentialitate

S.C. Antoanelle Design S.R.L. va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.

Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului.  S.C. Antoanelle Design S.R.L. nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

VIII. Protectia datelor cu caracter personal

S.C. ANTOANELLE DESIGN S.R.L., in baza art. 13 din REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI/ 27 aprilie 2016,  va informam ca vom colecta si prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal in scopul incheierii si executarii comenzii/contractului de prestari servicii si vanzare cumparare cu subscrisa.

Temeiul juridic al prelucrarii datelor cu caracter personal il reprezinta – încheierea și executarea unui contract/comanda (Art. 6 alin. (1) lit. (b) din Regulament), precum si – consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal pentru execuatrea contractului/comenzii (Art. 6 alin. (1) lit. (a) din Regulament).

Datele cu caracter personal prelucrate sunt: – nume, prenume, Cod Numeric Personal, seria si numarul de la Cartea sau Buletinul de identitate, sexul, data si locul nasterii, semnătura, detalii de contact – număr de telefon personal, adresă de email, adresa de domiciliu/resedintă, etc., date bancare, data plății, varsta, date antropometrice, imbracamintea, raspunsurile date la chestionarele anonime, imaginea. 

In sensul celor de mai sus, prelucrarea este necesară : pentru executarea unui contract/comanda sau pentru etapele precontractuale; prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime – reprezentat de interesul comun al societatii si al partenerului contractual/o terta parte; prelucrarea este necesara in scopul interesului legitim de a-si apara si valorifica drepturile de care beneficiaza conform contractului/comenzii ; obligatia legala ce revine importatorului de a furniza datele in scopul desfasurarii procedurilor judiciare si extrajudiciare, in legatura cu incheierea si executarea contractului.

În cazul în care acest lucru este permis în mod legal, importatorul poate transfera date cu caracter personal către: autorități publice ; instituții cu competente în realizarea de inspectii si controale asupra activitatii si activelor importatorului, care solicită Societatii să furnizeze informatii, în virtutea obligatiilor legale ale acesteia din urmă, cu titlu de ex. : Agentia Națională pentru Administrare Fiscală, Autoritatea Natională pentru 

Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), Institutul National de Statistica, Ministerul de Interne, Ministerul Public, executori judecatoresti, societati de asigurare si reasigurare, avocati si instante de judecată, pentru respectarea unei cerinte legale sau pentru protejarea drepturilor si activelor importatorului sau ale altor entitati sau persoane ;  alti parteneri de afaceri (de ex: parteneri de transport si logistică pentru executarea si prelucrarea Comenzii); alte terte parti la care apeleaza importatorul, care nu au rolul de a prelucra datele, însă pot avea acces la acestea în îndeplinirea sarcinilor sau în interactiunile lor cu Societatea importatorul, cum ar fi societati de asigurare, societati care asigură întretinere tehnică, auditori financiari sau juridici, diverse categorii de consultanti.

Obligaţii ale importatorului de date

Importatorul de date garantează că:

  • a) va prelucra datele personale numai pe seama clientului, în conformitate cu instrucţiunile primite, cu prezentele clauze contractuale si legislatiei specifice; în cazul în care nu poate îndeplini această obligaţie, din orice motiv, va informa de îndată clientul, caz în care acesta are dreptul să suspende transferul şi/sau să înceteze contractul;
  • b) a implementat măsurile de securitate tehnice şi organizatorice menţionate în legislatia specifica, înainte de a începe prelucrarea datelor transferate;
  • c) va informa de îndată clientul în legătură cu:
  • 1. orice solicitare de dezvăluire obligatorie a datelor personale, adresată de o autoritate publică, cu excepţia cazului în care se interzice informarea, cum ar fi în cazul activităţilor de cercetare şi urmărire penală supuse obligaţiei de confidenţialitate;
  • 2. orice acces accidental sau neautorizat;
  • 3. orice solicitare primită direct de la persoanele vizate cărora nu li s-a răspuns, cu excepţia cazului în care a fost autorizat în acest sens;
  • d) va soluţiona de îndată şi în mod corespunzător toate cererile clientului referitoare la prelucrarea datelor personale transferate şi va respecta dispoziţiile date de autoritatea de supraveghere în privinţa prelucrării datelor personale transferate;
  • e) la cererea clientului, va transmite modul de implementare a legislatiei specifice ;
  • g) va pune la dispoziţia persoanelor vizate, la cererea acestora, o copie a prezentelor clauzelor contractuale, precum si o descriere a măsurilor de securitate în acele cazuri în care persoanele vizate nu au posibilitatea obţinerii unei copii de la exportatorul de date ;
  • h) la încetarea prelucrării datelor personale, importatorul de date va returna clientului, conform opţiunii acestuia, toate datele personale transferate şi copiile acestora sau le va distruge, operaţiuni care vor fi certificate clientului. In toate cazurile, importatorul de date va garanta respectarea obligaţiei de confidenţialitate a datelor personale transferate şi faptul că nu va prelucra în continuare aceste date.

Perioadele de retinere

Datele cu caracter personal vor fi sterse, la cererea clientului, de catre importator, dacă retinerea datelor cu caracter personal nu mai este necesară pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau dacă nu exista nicio obligatie de păstrare legală (cum ar fi dreptul fiscal) sau stabilirea, exercitarea sau apărarea unor revendicări legale nu obligă la păstrarea în continuare datele. 

Estimăm că activitățile de prelucrare detaliate mai sus vor necesita stocarea datelor cu caracter personal pe toata perioada derularii contractului comercial, precum si perioada necesara pentru protejarea drepturilor importatorului, avand in vedere legea aplicabila contractului, inclusiv perioada de prescriptie si termenele prevazute de legislatia fiscala si contabila.

IX. Raspundere

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

X. Forta majora

Niciuna dintre partile contractuale nu poate fi trasa la raspundere pentru neexecutarea (total/partial) sau executarea cu intarziere a obligatiilor sale, daca acestea au fost cauzate de forta majora. Partile isi vor aduce la cunostita de indata cazul de forta majora si vor lua toate masurile necesare in vederea limitarii consecintelor evenimentului.

Daca in termen de 15 zile evenimentul de forta majora nu inceteaza, partile au dreptul de a denunta unilateral contractul fara pretinderea de daune-interese. Forta majora va fi probata conform legii.

XI. Solutionarea conflictelor. Legea aplicabila

Contractul va fi guvernat si interpretat in conformitate cu legea romana. Orice conflict aparut intre S.C. Antoanelle Design S.R.L. si Clienti va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu este posibil, prima cale de solutionare este medierea, in conditiile legii, iar daca aceasta esueaza se apeleaza la instantele romanesti competente de la domiciliul Clientului.

XII. Alte clauze

Caracteristicile bunurilor si bunurile produse de catre S.C. Antoanelle Design S.R.L. incluzand dar nelimitandu-se la modele, logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a S.C. Antoanelle Design S.R.L., acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).